User Tag List

Page 76 of 78 FirstFirst ... 26667475767778 LastLast
Results 1,126 to 1,140 of 1163

Thread: World Cup 2022

  1. #1126
    Senior Member

    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    4,723
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Should ban rainbow flags too for good measure. No sinning in el world cup.

  2. #1127
    You're welcome
    Horatio's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    Peoples Republic of Hot Latinas
    Posts
    20,250
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country: Vatican
    damn?norway embarrassing themselves again. This time women?s team.

    @Morten

    damn 38 min in and England already 5-0 up. @Morten

    damn two minutes passed and 6-0 now. @Morten

  3. #1128
    Senior Member
    Messi983's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    17,367
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Don't think Morten cares too much tbh.
    ES LO QUE HAY...

  4. #1129
    Senior Member

    Join Date
    Jul 2017
    Posts
    8,593
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Is Odegaard playing?

  5. #1130
    Senior Member

    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    4,723
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Are most of the goals scored from halfway line?

  6. #1131
    You're welcome
    Horatio's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    Peoples Republic of Hot Latinas
    Posts
    20,250
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country: Vatican
    Quote Originally Posted by Gnidrologist View Post
    Are most of the goals scored from halfway line?
    Is that supposed to be a gender joke?

  7. #1132
    Senior Member
    Messi983's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    17,367
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Horatio View Post
    Is that supposed to be a gender joke?
    It's Gnidro, what did you expect?
    ES LO QUE HAY...

  8. #1133
    You're welcome
    Horatio's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    Peoples Republic of Hot Latinas
    Posts
    20,250
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country: Vatican
    Quote Originally Posted by Messi983 View Post
    It's Gnidro, what did you expect?
    Yeah that?s why I am going to assume it is.

    7-0 @Morten

    These English birdies are scary fam. Would trash barca.

    8-0 damn @m

    fun fact: English coach is Dutch?siuuuu

  9. #1134
    Blaugrana al vent
    te amo barca's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    13,095
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gnidrologist View Post
    Are most of the goals scored from halfway line?
    Boohoo women are not allowed to play football boohoo

  10. #1135
    Senior Member

    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    4,723
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha what? Was just asking.

  11. #1136
    Senior Member

    Join Date
    Mar 2022
    Posts
    4,626
    Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country: England
    BTS are set to release a song for the 2022 World Cup.


    LMAO. Thoughts??

  12. #1137
    Senior Member
    catalinutzR80's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Posting perfection in the Women's thread
    Posts
    17,544
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Temptation View Post
    BTS are set to release a song for the 2022 World Cup.


    LMAO. Thoughts??
    disgusting.


    even though i like boy with luv , dinamite and butter songs
    ,,Concha de tu madre, hijo de mil putas"


    - I will NOT watch another Barcelona game untill Valverde leaves -

  13. #1138
    Senior Member

    Join Date
    Mar 2022
    Posts
    4,626
    Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country: England
    Quote Originally Posted by catalinutzR80 View Post
    disgusting.
    Agree. Gonna be a cringefest. Yikes.

    From Waka Waka, Wavin' Flag to this shit. What a drop!

  14. #1139
    You're welcome
    Horatio's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    Peoples Republic of Hot Latinas
    Posts
    20,250
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country: Vatican
    Quote Originally Posted by catalinutzR80 View Post
    even though i like boy with luv , dinamite and butter songs
    ...

  15. #1140
    Senior Member
    catalinutzR80's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Posting perfection in the Women's thread
    Posts
    17,544
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Horatio View Post
    ...
    are you insinuating you are NOT a Jimin fan ?


    ,,Concha de tu madre, hijo de mil putas"


    - I will NOT watch another Barcelona game untill Valverde leaves -