iHola desde Suecia!

slicknick

Active member
Welcome buddy, from a fellow newbie :beer2:

Sweden has always been a country that I have wanted to visit sooo badly, but never had the opportunity or time to do so.

There are a lot of things I love about Sweden (i.e. great music, Koenigsegg's, Swedish girls and etc...), so I hope I can get to pay a visit some day
 

barcetia

Mikrofonkåt
Tackar..

Yep, probably the best evening in my 21 years.. after the game i waited outside CN and managed to get Messi & Villa´s autographs. It was a nice topping for the cake indeed.


/Andreas
Are you Andreas V.V on svenskafans? He seems to travel alot as well.. :p
 

Deco 20

Scandinavian 101
Svenska fans... var länge sen jag var inne där! Synd att 'forumet' är så dåligt designat, helt omöjligt att hänga med ibland. (LaSagradaFamília)
 

barcetia

Mikrofonkåt
Håller inte så jätte hög nivå heller emellertid. Speciellt madridistorna, man tror ju att dom föddes igår..
 

barcetia

Mikrofonkåt
There are worse than him. Coentrao for instance, there's no bigger hypocrit than him yet he chooses to name Barcelona by rats, hypocrits etc..
 

Andreas E

New member
så du har också hittat hit din gamla räv.

Welcome. :p

Nämen, hallå där!

Welcome buddy, from a fellow newbie :beer2:

Sweden has always been a country that I have wanted to visit sooo badly, but never had the opportunity or time to do so.

There are a lot of things I love about Sweden (i.e. great music, Koenigsegg's, Swedish girls and etc...), so I hope I can get to pay a visit some day

Hello! :beer2:
To be honest, Sweden is not really what it was back in the days, however, you should really pay a visit if you want. I am not gonna stop you, hehe.
It is nothing wrong with the girls though! ;)

Are you Andreas V.V on svenskafans? He seems to travel alot as well.. :p

Yes, det är jag det.. ; )

(Yes it´s me)

Svenska fans... var länge sen jag var inne där! Synd att 'forumet' är så dåligt designat, helt omöjligt att hänga med ibland. (LaSagradaFamília)

Dig känner man igen sen tidigare (LaSagradaFamilia) ja, SvenskaFans är uruselt, ändå går man in dit av ren rutin.

Håller inte så jätte hög nivå heller emellertid. Speciellt madridistorna, man tror ju att dom föddes igår..

Vadå? Har inte Kaljic högt IQ? ;) ........ :lol:
 
Last edited:

Barceloneta

New member
I think I recognize you from the Barcaforum at "Svenskafans". Do you have "Andreas V.V" as nickname there?

Jag tror jag känner igen dig från barcaforumet på "Svenskafans". Har du nicknamet "Andreas V.V"?
 

Home of Barca Fans

Top