+ Reply to Thread
Page 35 of 38 FirstFirst ... 25 33 34 35 36 37 ... LastLast
Results 511 to 525 of 561

Thread: Sverige

Moderator Galning's Avatar

DIF 1 poäng, Gbg 0.. hoppas de går till superettan.

Catalunya no és Espanya - Catalonia is not Spain

Barca Veteran Muffinsen's Avatar

Fy fan vilken BEAST Ibra var idag
    Want respect ?
    Wear a Barça Shirt.

España #1

Moderator Galning's Avatar

overpowered.

Catalunya no és Espanya - Catalonia is not Spain

Här händer inte mtk, Så varför inte snacka om Guidetti? 2 assist idag inte illa!
    Want respect ?
    Wear a Barça Shirt.

España #1

Tack för allt Pep Deco 20's Avatar

Hej
    Visste inte att det fanns en sån här tråd på forumet, vi får se till att hålla den aktiv!

Nu måste nog Hamrén ta med Guidetti till träningslandskamperna inför EM, ska bli intressant att se vad han kan göra. Om man inte gör en riktigt urusel höst borde han åtminstone tas med i truppen. Tycker däremot inte att han ska starta om inte Elmander eller Zlatan skadar sig/tappar formen totalt. Varför? Först och främst för att det tar tid att spela in sig i laget, men också för att pressen kan bli för stor. Bättre att byta in honom.

På tal om hans succé i Holland är det riktigt stort att göra hattrick mot Ajax, i den största av matcher, men målen var väl lite sådär. Det första var på en felaktig straff (filmning, plus att backen träffa boll), och det andra var en "tap in". Fast det tredje var faktiskt riktigt bra. Blev också imponerad av hans generella spel, trodde att han bara skulle vara en klassisk straffområdesspelare, men han motbevisade mig. Det var dessutom riktigt kul att se hans vredesutbrott Mer Guidetti Åt Folket!
    Last edited by Deco 20; 5th February 2012 at 08:20 PM.

Member Agri's Avatar

Noen av dere som bor ved grensa Norge? Hvor awesome hadde det ikke vært om jeg hadde møtt en av dere en gang når jeg er på harry-tur?
    I would love to play FIFA with Piqué one day.

Tack för allt Pep Deco 20's Avatar

Bor på östkusten, aldrig varit i Norge eller nära gränsen. Jag skulle inte ha något emot att åka dit någon gång men det skulle bli om några år då

Vad är en harry-tur, förresten? Motorcykelresa?

Member Agri's Avatar

Hehe. Nei, langt i fra Motorsykkeltur. Det er en slags vanlig ting å gjøre i Norge å kjøre over til Sverige i nærheten av grensa og kjøpe en masse billige varer. Du vet, så dyrt her. Da er det beste jeg vet å kjøpe med meg nok fra godisfabrikken til å få diabetes.

Senior Member LoveLaudrup's Avatar

Svenskere... man kan aldrig stole på dem og man kan heller ikke forstå dem med alt den syngen.

Og så arbejder de allesammen i Burger King inde på Strøget! Og jeg ved aldrig hvad det er de serverer!
    I found the thread!

Member Agri's Avatar

Trodde de jobba på IKEA. But seriously, they're awesome.

Quote Originally Posted by Deco 20 View Post
    Hej
    Visste inte att det fanns en sån här tråd på forumet, vi får se till att hålla den aktiv!

Nu måste nog Hamrén ta med Guidetti till träningslandskamperna inför EM, ska bli intressant att se vad han kan göra. Om man inte gör en riktigt urusel höst borde han åtminstone tas med i truppen. Tycker däremot inte att han ska starta om inte Elmander eller Zlatan skadar sig/tappar formen totalt. Varför? Först och främst för att det tar tid att spela in sig i laget, men också för att pressen kan bli för stor. Bättre att byta in honom.

På tal om hans succé i Holland är det riktigt stort att göra hattrick mot Ajax, i den största av matcher, men målen var väl lite sådär. Det första var på en felaktig straff (filmning, plus att backen träffa boll), och det andra var en "tap in". Fast det tredje var faktiskt riktigt bra. Blev också imponerad av hans generella spel, trodde att han bara skulle vara en klassisk straffområdesspelare, men han motbevisade mig. Det var dessutom riktigt kul att se hans vredesutbrott Mer Guidetti Åt Folket!
    Zlatan gör ju nästan alla mål på straffar :P Fast håller med dig tkr också att Guidetti kan vara en grym inhoppare fast som han sa: '' Om jag kommer med vill jag spela, jag vill inte spendera hela min sommar med att titta på. Om jag har turen att bli uttagen så ska jag slåss för att få spela, om man inte har den inställningen kan man lika gärna ligga på en strand '' EN SKÖN LIRARE
    Want respect ?
    Wear a Barça Shirt.

España #1

Senior Member LoveLaudrup's Avatar

Quote Originally Posted by Agri View Post
    Trodde de jobba på IKEA. But seriously, they're awesome.
    Nej nej nej. Altid Burger King eller McDonalds.

Vi betaler jer og så skrider I hjem igen med alle jeres penge... men det er jo smart: Når man ikke bor her så får man jo også flere penge. Trist at bo i et land med de største skatter i verden .
    I found the thread!

HATTRICK AV GUIDETTI IGEN! VAD FAN SKA MAN SÄGA?! GUIDETTI
    Want respect ?
    Wear a Barça Shirt.

España #1

Banned

Isn't Giudetti better than Ibra?

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)