Page 27 of 43 FirstFirst ... 17252627282937 ... LastLast
Results 391 to 405 of 639

Thread: 9 - Luis Suarez

  1. #391
    Licho out!
    FlaFCB's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    11,506
    I don't think it's by chance Suarez got worse as the team got worse too.

  2. #392
    Licho out!
    FlaFCB's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    11,506


    Fifa ridiculed him. Look at the pic they chose. I'm glad they didn't go to this shit show.

  3. #393
    Senior Member

    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    2,033
    Needs to be dropped. Put Messi iń the centre and Rafinha on the right.

  4. #394
    Senior Member
    snowy's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Qo'noS
    Posts
    518
    Quote Originally Posted by FlaFCB View Post


    Fifa ridiculed him. Look at the pic they chose. I'm glad they didn't go to this shit show.
    lol WTF!!! It's gotta be a prank right?
    Did they post that on the giant screen???

    As a Luisito fan, this pic is just funny but for the non-cules, damn they could've posted one of his more photogenic renditions. Normally, wouldn't his agent be consulted first?

  5. #395
    Bojan's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Where the water is warm, the drinks are cold... and I don't know the names of the players.
    Posts
    22,164
    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by FlaFCB View Post


    Fifa ridiculed him. Look at the pic they chose. I'm glad they didn't go to this shit show.
    Pathetic. Even for Fifa standards.

  6. #396
    Senior Member
    Messi983's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    1,992
    FIFA idiots.

  7. #397
    Senior Member
    Neymessi's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    3,169
    Quote Originally Posted by FlaFCB View Post


    Fifa ridiculed him. Look at the pic they chose. I'm glad they didn't go to this shit show.
    I want to be be angry at fifa but can't help laughing. lol this is hilarious.

    Either they did it on purpose or this who organisation is run by monkeys. Who thought this was a good pic?

  8. #398
    Senior Member
    Origami's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    Netherlands
    Posts
    3,705
    I want to be angry as well, but it's almost as if Suarez is trolling FIFA instead of the other way around.

  9. #399
    Senior Member
    snowy's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Qo'noS
    Posts
    518
    Quote Originally Posted by Origami View Post
    I want to be angry as well, but it's almost as if Suarez is trolling FIFA instead of the other way around.
    haha that's true what a character!

  10. #400
    Best midfielder around
    ThwiX's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6,422
    Finally. That's more like it, Suarez!
    #TeamDybala

  11. #401
    Bojan's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Where the water is warm, the drinks are cold... and I don't know the names of the players.
    Posts
    22,164
    Blog Entries
    1
    Great goal. Could have had an assist too if Denis bothered to train shooting.

  12. #402
    Senior Member
    Origami's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    Netherlands
    Posts
    3,705
    Quote Originally Posted by Bojan View Post
    Great goal. Could have had an assist too if Denis bothered to train shooting.
    Denis didn't expect it. Luis should've taken the shot himself.

  13. #403
    SiempreBlaugrana
    KingMessi's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Ann Arbor, Michigan
    Posts
    12,181
    Quote Originally Posted by Origami View Post
    Denis didn't expect it. Luis should've taken the shot himself.
    Suarez didn't expect it. Suarez should have taken the shot himself.


    Suarez, Neymar, Messi. SNM. Show No Mercy.

  14. #404
    Licho out!
    FlaFCB's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    11,506
    Good goal, but he should had shot that one. He had time and space to do it.

  15. #405
    Senior Member
    dakt's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    Croatia
    Posts
    4,279
    Quote Originally Posted by Origami View Post
    Denis didn't expect it. Luis should've taken the shot himself.
    D.Suarez was asking for that ball.